· 

Toothsome Chocolate Emporium

Restaurant Toothsome Chocolate Emporium & Savory Feast Kitchen ligt in Universal’s CityWalk. We zijn er de vorige keer wel langs gelopen maar eerlijk gezegd wist ik niet dat je er ook gewoon kon eten, je moet maar net zin hebben in al die zoetigheid. Ik verwachtte een soort Sjakie’s chocoladefabriek 😉. Het is een mooi gebouw met een steampunk thema en zelfs de bediening gaat gekleed in steampunk kleding. Ik hoop dat we dit jaar wel zin in zoetigheid hebben want ik ben deze fantastische milkshakes op internet tegengekomen.
De milkshakes bevatten ongeveer tussen de 2500 en 3000 calorieën😱, al weet ik niet of je alles moet geloven wat ze hierover schrijven maar ik denk dat ik eerst nog wat kilootjes moet afvallen voor we op vakantie gaan......

Reactie schrijven

Commentaren: 0