Vakantie 2019

Vakantie 2019 · 31. augustus 2019
We zijn weer thuis na een vlotte vlucht van 8 uur. Dat is wel even wat beter dan de heenreis. Het gewone leven gaat weer beginnen... iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke reacties, zowel hier als privé. De volgende Amerika reis staat hoog op ons verlang lijst, de west kust. Dus het sparen kan beginnen! Wie weet tot de volgende keer!
Vakantie 2019 · 30. augustus 2019
13.45 Alles is ingepakt, wat nog best een gedoe was met zo’n groot huis. Een hotelkamer is dan makkelijker. De koffers staan in de auto, het vuil is weg gegooid. Het rommelt behoorlijk buiten, er is nog geen regen en ik zie geen flitsen. Om 14.00 moeten we er dan toch echt uit..... Ik heb weer een lange broek aan...bah! Dit wordt lang wachten tot we de lucht in gaan. Daarna een lange zit in hetvliegtuig.🛫✈️🛩🛬 Zo eerst even ergens eten. 19.15 Onderweg naar het vliegveld was het...
Vanochtend nog even met Vincent naar Disney Springs geweest om mijn armband te ruilen want hij was niet helemaal goed. Ik kon ik ‘t niet laten om ook even de Coca Cola winkel in te gaan. Ik moest hier natuurlijk ook even wat foto’s maken voor Jeannette.😊 mooie winkel zeg en wat hebben ze veel! Tuurlijk kon ik het niet laten om voor Jeannette wat mee te nemen 😬....
Vakantie 2019 · 29. augustus 2019
De laatste dagen zijn aangebroken, de tijd is echt voorbij gevlogen...lekker cliché 😄 maar het is ook echt zo! Van Universal Studio’s hadden we nog niet veel gezien dus zijn we vanochtend om 8.10 vertrokken richting Universal. Daar aangekomen hadden we de auto weer vlakbij de bussen van Volcano Bay gezet, mocht het mooi weer blijven konden we daar na Universal Studio’s nog even heen om af te koelen.
Vakantie 2019 · 27. augustus 2019
Vandaag was het een rustig dagje.....niet alleen omdat ik bijna geen stem meer over heb😉, maar ik had letterlijk weinig te vertellen vandaag! De jongens mochten voor een groot deel bepalen wat we gingen doen, dus dat werd zwemmen en tennis ( joepie het is vakantie 🙄🎾🎾🎾). Vanochtend hoefden we niet vroeg op, de jongens sliepen uit. Vincent en ik hebben even boodschappen gedaan bij de Walmart. Nee dat kleine beetje gehakt hebben we niet gekocht. Wel een mooie Chi krultang! 😁
Vakantie 2019 · 26. augustus 2019
Magic Kingdom lijkt het meest op Disneyland Parijs maar dan 3.0, er zijn veel meer attracties. Maar niet alle attracties zijn beter.
Vakantie 2019 · 25. augustus 2019
Vandaag was het een prachtige dag, weer geen druppel regen gezien. Dus de voorspellingen van een regenachtig weekend klopten gelukkig niet. Vanochtend rond 10.00 vertrokken richting Tampa om naar Clearwater Beach te rijden. Daar kan je “Dolphin Watch Tours” doen met verschillende soorten boten. Wij hadden gekozen voor de “Seascreamer” omdat deze lekker hard over het water vaart. Eenmaal aangekomen bleken we verkeerd gereden te zijn we zaten in Honeymoon Island state park. De Tom Tom had...
Vakantie 2019 · 24. augustus 2019
Op deze zogenaamde regenachtige dag (geen spatje gezien) zijn we naar het Kennedy Space Center geweest. Het was zelfs bloedheet vandaag ☀️🌤
Voor het eerst was ik vroeger wakker dan Vincent. Eindelijk heeft hij goed kunnen slapen, wat gelijk te merken was aan z’n humeur😉 (maar niet heus🤣). Maar goed dat we even een rustdag hadden.... Na ons ontbijt ( heerlijk zuur brood 🤮) zijn Luca, Vincent en ik naar het zwembad gegaan. We wisten dat het al om 12.00 zou gaan regenen dus zijn we weer op tijd naar huis gegaan. Ik had een leuke winterjas achter laten hangen bij een andere outlet, deze zijn we tijdens de buien gaan halen....
Vakantie 2019 · 22. augustus 2019
Om 6.10 ging mijn wekker, Vincent was al wakker en zat al aan de koffie toen ik beneden kwam. Omdat hij nog steeds niet goed slaapt had hij in de kamer beneden geslapen, Luca’s kamer. Luca had “gelogeerd” bij z’n broer, Dion’s kamer heeft 2 losse bedden dus dat ging prima. Alle slaapkamers hebben eigen badkamers met wc. Ik probeer maar zo weinig mogelijk op de jongens hun kamer te komen.....mijn hemel wat een troep....nu al🙄. Vanochtend ging alles wat traag terwijl we weer gingen...