· 

Eerste vakantie/reisdag.

Vanochtend was het wel erg vroeg opstaan! Vincent ging al om 2.20 z’n bed uit omdat hij echt niet meer kon slapen, ik volgde niet veel later. Om 4.15 vertrokken we van huis naar de parkeerplaats bij Breukelen want Gerrit en ma stonden ons daar op te wachten. Gerrit nam onze auto weer mee terug vanuit Schiphol, Gerrit’s valet parking 😉😁. Hopelijk krijgen we onze auto netter terug dan de auto’s van gedupeerden van Schiphol’s valet parking 😬 Mijn moeder gaat misschien ook nog onze laatste was ophalen bij ons thuis dus we hebben ook nog een wasservice bij. Bij deze nog super bedankt!😘

Om 8.35 vlogen we naar Atlanta, er leek geen eind aan te komen maar we zijn er! Op dit moment wachten we op het boarden voor de vlucht naar Orlando. Daar moeten we de huurauto ophalen en kunnen we eindelijk naar ons huisje in Kissimmee rijden.

De vlucht naar Orlando ging gelukkig vlot maar het heeft nog lang geduurd voor we bij ons huisje aankwamen. Eerst de koffers opgehaald en daarna een visitors tol pas gehaald, toen door naar Alamo om de auto op te halen. Wij (Vin en ik) hebben er beide niet veel mee en vonden de standaard SUV prima. Dion mocht hem uitzoeken en qua grootte valt t ons zeker niet tegen, ik had hem kleiner verwacht. Daarna moesten we ergens de sleutel ophalen en dat heeft veel tijd gekost want we konden het echt niet vinden. Voor we naar ons huisje reden hebben we nog even bij T.G.I. Fridays gegeten. 

Het is nu 20.45 en ik tik even mijn laatste woorden, iedereen slaapt al want het was een pittige dag! Morgen rustig aan....boodschappen doen en verder zien we wel......

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Sanne V. (zaterdag, 17 augustus 2019 10:16)

    Eerste lange dag is voorbij. Nu gaat het echt beginnen. Slaap lekker en ik wacht geduldig af naar jullie avonturen. Have lots of fun.

  • #2

    Maurice (zaterdag, 17 augustus 2019 16:05)

    Welkom in Kissimmee!

  • #3

    Els (zaterdag, 17 augustus 2019 17:18)

    Wel spannend zo'n lange dag vliegen maar nu kekker op jullie stek gewoon heerlijk genieten

  • #4

    Jeannette (zaterdag, 17 augustus 2019)

    Fijn dat jullie daar al zijn heel veel plezier xxx.