Ā Ā·Ā 

Uitpakken, boodschappen doen etc.

Om 5.00 opgestaan, ondanks dat we erg moe waren hebben we dus toch nog wat last van een jetlag. Ik stond niet fijn op....migraine het was weer een tijdje geleden dat ik het had maar gelukkig heb ikmijn medicijnen bij me. Eerst de koffers uitgepakt en daarna hebben we boodschappen gedaan bij de Walmart. De Walmart met migraine was geen succes šŸ¤£ ik had mijn zonnebril maar opgezetšŸ˜Ž......mijnhemel veel te veel kleuren en spullen. Ik was waarschijnlijk erg verdacht want op weg naar buiten werden we gecontroleerd. Na het onbijtje in ons huis, gemaakt door Luca (bacon and eggs) en Vincent(koffie) ging het iets beter met mijn migraine en zijn we nog langs de Dollar Tree en Aldi geweest.Ā 

sā€™ Middags hebben we heerlijk gezwommen in het mooie zwembad van het resort en zijn we ook nog van de waterglijbaan geweest, ik had niet verwacht dat hij zo snel zou gaan, gelukkig had ik mijn bikini nog aan toen ik in aan het eind in het water terecht kwam. šŸ˜¬ Op een gegeven moment kwamen er wat donkere wolken aan dus zijn we het zwembad uit gegaan. De jongens zijn gaan poolen in de game room en Vincent en ik zijn naar ons huis terug gelopen in de regen.
We hebben trouwens ook huisdieren, rare kevertjes (dood en levend ieuwwww) en een salamander šŸ¦Ž
sā€™ Middags zijn we even naar de Nike factory store geweest voor gympen voor Dion en Luca. De jongens zijn goed geslaagd en hadden de smaak te pakken dus reden we ook nog even naar de outlet stores bij Vineland. Maar daar aangekomen was het zo ontzettend druk dat we geen parkeerplek konden vinden dus zijn we maar weer naar huis gereden.
Vanaf 18.00 is het parkeren bij Universal gratis dus dachten we even snel de tickets op te gaan halen en daarna gelijk ergens te gaan eten. Maar ja .....als je er dan toch bent kan je natuurlijk ook wel even naar binnen. De jongens gingen gelijk in de Hulk, best een gave achtbaan waarin je afgeschoten wordt. Ik sloeg hem samen met Vin toch even over aangezien ik nog niet top fit ben. We zijn toen nog door gelopen naar het Harry Potter gedeelte, super leuk om hier weer te zijn. Luca wilde natuurlijk weer per se een boterbiertje, wat is dat toch zoet! Ik kan om precies te zijn twee slokjes op zonder misselijk te worden. Daarna nog even de Hogwarts Express genomen naar het andere park en zo weer terug gelopen naar de auto. In het park hebben we ook nog lanyards gekocht voor onze passen.Ā 

En zo is onze ā€œrustige dagā€ toch nog best druk geworden. Morgen gaan we waarschijnlijk naar Volcano Bay. En wat we verder gaan doen zien we morgen wel.

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Theo (zaterdag, 17 augustus 2019 21:52)

    Er schuilt een kok in Luca?

  • #2

    Sanne (zondag, 18 augustus 2019 09:22)

    Hoop dat je snel opknapt zus. Schattig salamandertje zeg.
    Tof toch ff het park in.

  • #3

    Bianca (zondag, 18 augustus 2019 16:29)

    Altijd ff lastig die eerste paar dagen. Tof dat jullie al bij Universal zijn geweest! Hoe is t weer daar? Hier op de Keys schijnt ie gelukkig volop! Morgen alweer door naar onze laatste bestemming Miami! Geniet er lekker van!