· 

Missie Hagrid’s coaster PART 2

Vandaag toch weer vroeg opgestaan om naar Universal te gaan om te rope droppen voor Hagrid’s coaster. Het moet toch een keer lukken! Dus weer hetzelfde ritueel....vroeg bij de ingang, daarna doorlopen tot het touw waar er gelukkig geen medewerkers stonden te roepen dat de coaster delayed was. Wauw zou het dan toch lukken.....? Best spannend! Ook hele leuke gesprekken met Amerikanen krijg je in zo’n rij, ik hou ervan! En toen kregen we te horen dat we de echte rij in mochten omdat hij “operational” was. Pff opluchting ...zijn we nier voor niks vroeg opgestaan. Ik zal jullie verder niet vermoeien met het verhaal dat we elkaar in de drukte kwijt geraakt zijn 😱 gelukkig vonden we elkaar weer vlak voor we in mochten stappen. Uiteindelijk heeft het wachten in de rij zelf hooguit 30 minuten geduurd, terwijl het bord bij de ingang al 180 minuten aan gaf. De achtbaan zelf was heel erg gaaf! Dit is echt de leukste achtbaan (dus geen screenride) waar ik ooit in geweest ben. Na Hagrid’s zijn we nog in diverse attracties geweest. Ripsaw Falls was heerlijk verkoelend, deze is vergelijkbaar met zo’n boomstam in het water maar dan erger. Dion heeft de rest van de ochtend in een natte broek gelopen 🤣. s’ Middags hebben we lekker gegeten in Hogsmeade (zweinsveld) bij de three broomsticks. Na het eten zijn we weer naar Volcano Bay geweest om af te koelen. Heel fijn om een pretpark te combineren met een waterpark. Dion en Luca gebruikten de auto even als kleedkamer en daarna werden we weer door de bus afgezet bij V.B.
Volcano Bay gaat eigenlijk niet vervelen, het blijft leuk! Morgen wordt het tijd voor een ander park, dan gaan we naar Disney’s Animal Kingdom. 
s’ Avonds hebben we gegeten bij Longhorn Steakhouse. Na het eten zijn we nog even langs de North Face winkel geweest waar Luca en Dion echt los gingen! Niet normaal, nooit geweten dat ze zo goed konden shoppen🤔. Die extra koffer is alleen al gevuld met North Face 😬🤣.
Ook weer vreselijk gelachen om die rare jongens van ons want nu was ik aan de beurt om uitgelachen te worden 🙄🥴 De “mannen” hadden nu weer commentaar op mijn Engels....blijkbaar slis ik als ik Engels praat. Wat natuurlijk weer nagedaan moest worden....pff🤓

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Jezus (je) (donderdag, 22 augustus 2019 12:33)

    Geweldig. Het is gelukt. Bucketlist heeft een vinkje erbij.
    Zo dan, Koffer vol / Portemonnee leeg.
    Hahaha, ik zie je jongens je al belachelijk maken.

  • #2

    Els (donderdag, 22 augustus 2019 18:17)

    De ergste nachtmerrie elkaar kwijtraken �
    Mooi dat het nu gelukt is. Prachtige foto's