· 

Rust dag

Voor het eerst was ik vroeger wakker dan Vincent. Eindelijk heeft hij goed kunnen slapen, wat gelijk te merken was aan z’n humeur😉 (maar niet heus🤣). Maar goed dat we even een rustdag hadden.... Na ons ontbijt ( heerlijk zuur brood 🤮) zijn Luca, Vincent en ik naar het zwembad gegaan. We wisten dat het al om 12.00 zou gaan regenen dus zijn we weer op tijd naar huis gegaan. Ik had een leuke winterjas achter laten hangen bij een andere outlet, deze zijn we tijdens de buien gaan halen. Luca en Dion wilden nog een spijkerbroek en sweaters  kopen bij de Levi’s store en we gingen naar buiten met 4 shirts, 1 spijkerbroek, 2 sweaters, 1 hoody, 2 riemen en 2 polo’s, voor ons alle 4 wel iets. Ons shop budget is er aardig doorheen 🥴, misschien maar goed ook want de extra koffer is al redelijk vol. 

s’ Avonds zijn we gaan eten bij Cracker Barrel. Wat een hoop eten krijg je voor relatief weinig geld. Er zit een leuk winkeltje bij met allemaal verschillende spullen. Zoals gewoonlijk hebben de jongens weer vrij weinig geduld als ik even rond wil kijken. De shop opleving is zeker weer voorbij nu ze hun buit binnen hebben 🤔😂

Na het eten moest het er dan toch maar eens van komen, ik heb voor ‘t eerst in de automaat gereden door het resort. Mijn automaat fobie is voorbij 👍🏼😄. De grote weg ga ik hier nog niet op maar in Nederland zou ik het wel kunnen. We hebben ook even een tafeltennis competitie gehouden en ik heb dan toch een mooie 4e plek behaald 💪🏼🏓. Word ik potverdorie nu al ingemaakt door mijn kinderen😂. We werden in de gaten gehouden door een Canadees die al aardig wat biertjes op had, hij wilde wel een potje tegen Vincent spelen... bij de eerste bal nam hij een duik en lag hij al op de grond 😬 bril stuk, broek kapot😱. Vincent met z’n beste Engels: Wat you doing, dis is not de swimming pool....🤣

Dit weekend wordt het waarschijnlijk wat regenachtig, dus gaan we morgen naar Kennedy Space Center.

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Els (zaterdag, 24 augustus 2019 09:12)

    Weet leuke foto's. Het lijkt wel of mijn oudste kleinkind nog groter is geworden. Ja meisje, jongens hebben weinig geduld als moeders gaat shoppen. Of je moet een Frankie hebben�veel plezier verder flink genieten.

  • #2

    Theo (zaterdag, 24 augustus 2019 20:43)

    Talenwonder, die Vincent. Er word stevig gebunkerd, verwacht en jullie een honger winter?
    Goed bezig, leuk om te lezen.