· 

Rust dag (?)

Vandaag was het een rustig dagje.....niet alleen omdat ik bijna geen stem meer over heb😉, maar ik had letterlijk weinig te vertellen vandaag! De jongens mochten voor een groot deel bepalen wat we gingen doen, dus dat werd zwemmen en tennis ( joepie het is vakantie 🙄🎾🎾🎾). Vanochtend hoefden we niet vroeg op, de jongens sliepen uit. Vincent en ik hebben even boodschappen gedaan bij de Walmart. Nee dat kleine beetje gehakt hebben we niet gekocht. Wel een mooie Chi krultang! 😁

Rond 12.30 zijn we naar het zwembad gegaan. Luca ziet al de hele vakantie overal putten van de film “IT” 🤡en soms lijkt het net of die clown er echt in zit.🤣 🎈We missen alleen nog de ballon.
Bij het zwembad hebben we dan eindelijk Maurice en Sandra ontmoet, ik ken hem eigenlijk alleen online door zijn site waar ik op terecht kwam toen ik tips zocht voor de vakantie. Heel leuk om elkaar eens in het echt te spreken.

Na het zwemmen ben ik samen met Vincent voor mijn moeder op zoek gegaan naar Quilt stofjes. Destijds nam ze voor ons Loom bandjes mee dus voort wat hoort wat 😉. Het was een enorme winkel dus dat was zoeken geblazen. Bijna onmogelijk.....

Na het shoppen gingen we even tennissen, het was gelukkig bewolkt maar alsnog zweet je je kapot. 🎾🎾🎾Daarna hebben we ons opgefrist en zijn we gaan eten bij Manny’s Chophouse. Dit waren de echte Amerikaanse porties! Ik kreeg het niet op, Vincent “moest” me helpen...

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Els (woensdag, 28 augustus 2019 07:18)

    Geweldig wat ben ik blij met de stofjes. Of ik nog niet genoeg had zouden ze zeggen. Toppy toppy je hebt mij reuze blij gemaskt kan niet wachten tot je weet thuis bent�����