· 

Universal Studio’s

De laatste dagen zijn aangebroken, de tijd is echt voorbij gevlogen...lekker cliché 😄 maar het is ook echt zo! Van Universal Studio’s hadden we nog niet veel gezien dus zijn we vanochtend om 8.10 vertrokken richting Universal. Daar aangekomen hadden we de auto weer vlakbij de bussen van Volcano Bay gezet, mocht het mooi weer blijven konden we daar na Universal Studio’s nog even heen om af te koelen.
In de ochtend leek het even te gaan regenen maar gelukkig bleef het droog. Het park was ontzettend rustig vergeleken met Island of Adventure, we hoefden overal maar 15 minuten of minder te wachten. Ik wilde graag in E.T. dat vind ik nou echt nostalgie, mooie herinneringen aan deze film ❤️ Vorige keer zijn we hier niet in geweest door tijdgebrek en nu dus wel. Heel leuk!
Luca wilde maar 1 ding: the Rip Ride Rocket, de achtbaan die stijl omhoog gaat, we hadden op een gegeven moment de afspraak gemaakt: wie de tas droeg die mocht zeggen in welke attractie we gingen. De hele vakantie had Luca de tas nog niet eens aangeraakt, nu wist hij niet hoe snel hij de tas moest pakken....op naar Rip Ride dus...

Na een aantal attracties zijn we in het begin van de middag naar Volcano B gegaan waar we onze favoriete glijbaan gedaan hebben en heerlijk in de Lazy River gegaan zijn.

Voor 18.00 moesten we even bij Global zijn om te vragen of we wat langer in ons huisje konden blijven op de dag van vertrek, morgen horen we hierover meer. Op het nieuws was te horen dat er toch veel annuleringen waren in Orlando voor alle hotels i.v.m. orkaan Dorian, dus wie weet kunnen wij dan later uitchecken. Zondag of maandag schijnt deze orkaan hier in Orlando te zijn, best een raar idee. Ik ben blij dat wij dan al weer thuis zijn.

Toen we op het resort aan kwamen zijn de jongens nog even gaan tennissen 🎾🎾 en ik heb vast 1 koffer ingepakt met alle aankopen. Het nam meer plek in beslag dan ik dacht.....hopelijk krijgen we alles mee. 🤔😬
Deze avond zijn we gaan eten bij Outback, mijn hemel wat een eten....ik weet dat ik dit eerder gezegd heb maar dit sloeg alles. Vooraf hadden we een ‘Blooming union’ en het hoofdgerecht was ook erg veel! Terwijl Vincent de helft van mijn bord leeg at hadden de jongens naast hun normale gerecht ook nog onbeperkt garnalen erbij genomen. 😱😱 Die man bleef lopen met de bakjes garnalen, hij had er ook veel lol in geloof ik...2 jongens die aten als een volwassene. Ik heb met open mond naar mijn eigen kinderen zitten kijken, dit had ik niet verwacht 🤣
Morgen eten we een avondje thuis, ik neem wel een bakje sla of we halen een soepje bij de Publix ( bedankt Sandra/Maurice voor de tip 😉) want het uit eten zijn we even helemaal zat!

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Els (donderdag, 29 augustus 2019 07:56)

    Ja die Amerikanen kunnen er wat van. Hebben jullie ook die mega mensen gezien (Ik wil geen dik zeggen).
    Thuis eten is vaak lekkerder dan uit eten. Ja dat voedsel word je gauw zat. Nou de laatste loodjes, geniet er nog maar lekker van en die orkaan mag wegblijven.