· 

Laatste volle dag.

Vanochtend nog even met Vincent naar Disney Springs geweest om mijn armband te ruilen want hij was niet helemaal goed. Ik kon ik ‘t niet laten om ook even de Coca Cola winkel in te gaan. Ik moest hier natuurlijk ook even wat foto’s maken voor Jeannette.😊 mooie winkel zeg en wat hebben ze veel! Tuurlijk kon ik het niet laten om voor Jeannette wat mee te nemen 😬.... 
Na de Alex and Ani winkel zijn we nog bij Superdry naar binnen geweest voor de laatste dingen. 

En dan sta je ineens weer een gedeelte van je koffers in te pakken. Omdat we een wasmachine en droger hebben heb ik al wat voor gewassen, dan heb ik straks iets minder was. Ondertussen zijn Vincent en de jongens op het heetst van de dag gaan tennissen 😄Dit begrijp ik even niet.....veeeeel te warm! Ze kwamen dan ook doorweekt thuis en dat was niet van een stortbui. 😬

Verder hebben we nog wat boodschapjes gedaan en gezwommen en gewoon thuis wat gegeten. Om 17.40 zijn we weer naar Universal gegaan. De aller aller laatste keer...😕 We hadden de toverstokken mee 😉 en hebben weer veel gedaan en gezien. In de avond is het echt leuk en niet zo warm. De show bij het kasteel was ook heel erg mooi, vanuit de verte hebben we nog het vuurwerk van Studio’s gezien.
Dat was het dan weer😪. Morgen om 21.40 vliegen we weer naar Nederland. Gelukkig konden we nog regelen dat we om 14.00 uit ons huis moeten i.p.v. 10.00, kunnen we tenminste nog rustig aan doen.


Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Els (vrijdag, 30 augustus 2019 08:08)

    Nou nog een flinke dag leuke dingen gedaan. Kunnen jullie weer heel lang op teren. �laatste dag alweer wat gaat dat snel. Nu masr gauw voir Dorian naar huis
    Fijne vlucht en veilige thuiskomst

  • #2

    Jos en Ria (vrijdag, 30 augustus 2019 09:03)

    We hebben ons verbaasd over jullie daginvulling, het wordt vast uitrusten van deze vakantie. In elk geval zijn jullie voor de orkaan weer thuis, dat moet een goed gevoel geven. Goede reis en tot gauw.

  • #3

    Utah (vrijdag, 30 augustus 2019 17:35)

    Mooi geschreven en gedocumenteerde blog! Kudos.