· 

Geboekt!

Wat is er veel gebeurd in de afgelopen jaren na onze laatste vakantie in Florida. Dat besef krijg ik vooral als ik de foto's bekijk en blogs lees van de pre corona tijd in Amerika. (en dan heb ik het niet over onze jongens die kilometers gegroeid zijn) Op vakantie gaan naar Amerika is niet meer hetzelfde. De vele corona regels maken het nog steeds niet makkelijk. Afgezien van alle regels zijn autohuur en vliegtickets schrikbarend duur op het moment. En.... alsof dat nog niet genoeg is, staat de dollar voor ons ook niet heel erg gunstig. 

 

Eind vorige maand ben ik dus enorm druk geweest met het zoeken naar een camping in Italië. Voor een aftands hutje op een camping, waar je nog niet dood gevonden wil worden, betaal je inmiddels ook kapitalen. Amerika hadden we al uit ons hoofd gezet omdat dezelfde reis als 3 jaar geleden ons 2500 euro meer zou gaan kosten. Maaaaarrr....als iets in mijn hoofd blijft spoken en ik het er gewoon echt niet uit krijg, ga ik net zolang puzzelen tot iets toch haalbaar is. Na de zoveelste camping die volgeboekt was ben ik op onderzoek uitgegaan en is het afgelopen weekend gelukt om een reis te boeken naar Orlando Florida. Vandaar dat ik probeer dit stoffige blogje even een fris schoonmaakbeurtje te geven zodat ik hem weer nieuw leven in kan blazen.😉 

 

 

 Update: Helaas is dit Blog niet meer uit te breiden. Verder lezen? klik HIER

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0